sâmbătă, 1 octombrie 2011

Citeste si tu !

          Astăzi de cum m-am trezit aveam o idee despre ce aş vrea să mai scriu pe blog, dar când ajung acasă şi mă aşez în faţa calculatorului, ce să vezi?....mama se apucă să pună aspiratorul în funcţiune. Toate ideile pe care le aveam au dispărut şi vorba aceea, voiam să scriu despre cărţi, despre cărţile pe care le oferă cei de la ziare precum Adevărul sau Jurnalul Naţional. Mai sunt şi alte astfel de ziare care oferă cărţi la preţuri accesibile şi celor cu venituri mai modeste, însă cele două menţionate mai sus sunt cele care mi-au rămas mai bine în minte.
         Într-o lume în care primim mai multă informaţie decât putem acumula şi în care internetul ne poate servi cu aproape tot ce ne putem dori, cărţile au ajuns undeva la capătul listei în priorităţile multora. Ziua este mult prea scurtă şi cu greu reuşim să facem ceea ce ne-am propus cu o zi înainte, iar de multe ori poate că ne-am dori să mai răsfoim o carte, însă nu avem timp. În urma cu câţiva zeci de ani orice om de rând işi putea permite o bibliotecă proprie mai mare sau mai mică, acum cu greu poţi achiziţiona cărţi din librării mai ales că preţul acestora este destul de ridicat şi de aceea consider că oferta ziarelor mai sus menţionate este foarte benefică.
            Iniţiativa celor care promovează cartea este una foarte bună. Recunosc că am cumpărat câteva volume, însă nu pe toate cele pe care românii ar trebui să le aibă în bibliotecă….le-am cumpărat pe cele care mi-au plăcut mai mult, ori pe cele mai cunoscute, însă şi preţul acestora a avut un rol important în decizia mea de a achiziţiona câteva volume. Preţul unei cărţi este accesibil şi astfel poate că ne vom încumeta să cumpărăm o carte bună în detrimentul unui produs mai puţin folositor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu