joi, 6 octombrie 2011

Tot mai multi rromi


           Nu vreau să considerati că am ceva cu rromii atunci cand veţi citi acest articol, doar că ceea ce am vazut la televizor şi ceea ce se întâmplă în ţara noastră mi-a dat un pic de gândit si bineînţeles că nu m-am putut abţine să nu scriu despre acest lucru.
           Acum câteva zile stăteam şi mă uitam la televizor bineînteles la ştiri şi am auzit că s-au realizat nişte studii din care a rezultat faptul că natalitatea românilor este în scădere şi cea a romilor în creştere. De foarte multe ori am văzut pe stradă femei de etnie rromă cu doi, trei copii pe langa ea şi care mai astepta unu. Cat de des vedeti la romani asa ceva?...eu unul nu prea. Întradevăr la salariile care sunt în România este foarte greu să iti permiţi să creşti caţiva copii. Revenind la subiect este foarte clar ca în caţiva ani populaţia României va scădea iar cea a rromilor va creşte, de fapt creşte încă din anii ’90. Copii de azi vor ajunge mâine cerşetori, criminali, hoţi şi a.s.m.d, tocmai din lipsa de educatie. Oare există soluţii pentru a rezolva această situaţie? Statul român ar trebui să sprijine mai mult viitoarele mame şi să acorde un ajutor financiar mai consistent până la o anumită vârstă a copilului.
           Nu putem face nimic în această situaţie şi nu ne ramâne decât să aşteptăm să se facă ceva în privinţa asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu