sâmbătă, 1 octombrie 2011

Dimineaţa pe răcoare...cu Morar şi Buzdu’n difuzoare!!!

         
           M-am trezit într-o dimineată obisnuită de vară…de fapt era după amiază, dar zic dimineată ca să fiu în rând cu lumea :). Era dat drumu la Radio ZU când am aflat că au cel mai tare concurs din istoria radioului...mi s-a parut interesant că totusi, în concurs sunt 200.000 Euro şi am zis să mă inscriu şi eu. Nu prea sunt eu norocos de felul meu, dar am zis că pentru 6 centi cât e tariful unui sms, nu am nimic de pierdut. Am luat telefonul şi am dat un mesaj la 1815 cu numele meu şi cu textul “Ascult Radio ZU”. Din ziua când m-am înscris in acest concurs aştept din oră în oră sa imi fie strigat numele dar pana atunci trebuie să sufăr ascultând de când mă trezesc şi până seara aceleaşi melodii care se repetă şi se repetă...ram-pa-pa-pam, şi să mă bucur de norocul altora. Dar cu toate astea ascult cu drag pentru că este un radio pentru tineri, la care se difuzează cele mai tari hituri iar Buzdugan si Morar ne binedispun ziua de la prima ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu