luni, 3 octombrie 2011

Inca se intampla...

            Ieri eram pe afară. Mă plimbam prin cartier. Nu ieşisem de mult timp când la un moment dat din departare se auzea un zgomot de sirenă foarte puternic. Când zgomotul a devenit tot mai desluşit am putut vedea trei salvări care mergeau una în spatele celeilalte, iar la cateva minute a mai trecut o salvare urmata de doua maşini de Smurd. Atunci mi-am zis că sigur s-a întâmplat un mare accident. La scurt timp mi-am amintit că în urmă cu câteva zile citisem un articol într-un ziar în care se menţioana faptul că în comparaţie cu anul trecut, numărul celor care care sună la 112 pentru a face farse nu a scăzut, ci continuă să fie la fel de ridicat. Este incă posibil? Da…Printre noi sunt atât de multe persoane care neavând ocupaţie, le este foarte usor sa le treacă prin cap o idee ca aceasta: - Hai sa dăm telefon la ambulanţă şi să facem o farsă! sau – Hai să anunţăm că în şcoala x este o bombă! Sunt doar cateva exemple însă e greu de crezut că astfel de persoane care se ocupă de astfel de glume proaste înca există. Unii sunt poate pe punctul de a muri în timp ce alţii fac acest lucru doar pentru distracţie. Trist, dar adevarat. Greu de găsit soluţii optime împotriva acestor apeluri false, deoarece majoritatea tinerilor care fac acest lucru apelează de pe telefoane publice şi este mai dificilă depistarea acestora. 
           Putem spera că în viitor numarul acestor alarme false să fie în scădere, iar pedepsele să fie mult mai aspre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu